MAAR DAN DENK IK: “JIJ KOOPT TOCH OOK GEWOON BIJ DE ACTION?”
Deze uitspraak kwam van één van mijn Exclusive Clients tijdens een call nog niet zo lang geleden.
Ik zag haar worstelen!
Vele, voor haar inspirerende, personen trokken in haar gedachtestroom voorbij.
Mooie vrouwen!
Succesvolle vrouwen!
Rijk! Geliefd! Geland! DAAR!
Daar waar zij ook naar toe wil bewegen. Daar waar we in onze samenwerking naar onderweg zijn. En het komt dichterbij en dichterbij.
Maar dan….
Kras op de plaat!
Deze vrouwen gaan toch niet naar de Action?
Met hun Chanel tassen, designer kleding, diamanten en champagne?
Maar jij Leonie, jij wel!!!
En iets in haar vindt dat ook gewoon fijn en leuk om te doen.
Maar …. KAN het wel? MAG het wel wanneer je afstemt op overvloed?
Heel f-ing YEAH dat dat gewoon KAN en MAG!!!!
Vertel me….waar ligt het handboek waarin staat dat je je op een bepaalde manier hebt te gedragen, presenteren, neer te zetten om aan de “status” van “geland” en succesvol te voldoen?
JIJ besluit wat voor jou succes is!
Jij bent degene die WEET wat voor jou overvloed is en als overvloed voelt!!!
Want gaat het vooral niet om dat laatste?
Is er niet een groot verschil tussen noodgedwongen naar de Action moeten ivm een zeer beperkt budget of naar de Action gaan omdat je er heeeeeelemaal happy van wordt???
Voor mijn 50e verjaardag kreeg ik van mijn zwager een waardebon van 50 euro van deze winkel.
Oooooh wat heb ik genoten!!!
Als kind hield ik al van heeeeel veeeeeeeeel kleine cadeautjes!
En reken er op dat ik helemaal los ben gegaan met deze bon.
Crea Bea spullen, oorbellen, gezichtsmaskers, sport bh en niet te vergeten mijn favoriete serum!!!
Datzelfde serum had ik een paar maand geleden overigens doorgekregen van één van mijn andere klanten!
Een “geland” ondernemer in de ogen van velen.
Een zeer gewaardeerd online inspirator.
“Heeeeey Leo, kijk eens wat ze nu bij de Action hebben”!
Onder het mom van “dit is écht iets voor jou” werd het met me gedeeld.
Ik kocht het….was super tevreden….en twijfelde geen moment om dit door te zetten naar een aantal andere “tuttebellen” in mijn online inner circle.
Vrij recent sprak ik haar.
En op basis van de opmerking van mijn andere klant was ik benieuwd!
Dus ik vroeg haar….hoe is dat voor jou?
Deel jij, naast dat je het met mij gedeeld hebt, met je volgers en eigen klanten dezelfde informatie?
Namelijk dat je, naast alles wat zichtbaar is van je prachtige overvloedige leven, ook heel veel plezier haalt uit dit soort momenten?
Hell NOOOOOO! Was haar antwoord!
“Dat is toch niet wat de mensen van mij willen zien Leonie”!!!
Het zal je niet verbazen dat hier een “goed gesprek” op volgde samen.
Waar komt het idee vandaan dat mensen jou als personal brand niet willen zien voor wie je écht bent?
En in het algemeen….
Wat maakt toch dat we elkaar zo voor de gek houden met onze “insta plastic fantastic” verhalen en foto’s?
Ik weet zeker dat ook dit voorbij gaat!
Ik weet zeker dat authenticiteit het iedere keer weer “wint”!
Ik weet zeker dat, ook al zie je tijdelijk dat je “fake” plaatje succes oplevert, je op enig moment dit niet langer vol kunt houden.
Dus waarom niet direct voor het hele plaatje gaan?
JEZELF ZIJN!
Mensen van JOU laten houden ipv een illusie?
“Toevallig” weet ik dat de personen die mijn klant als levend voorbeeld ziet ook zo veel meer zijn dan hun plaatje!
Van de één weet ik dat ze het liefst de hele dag in een joggingpak rond zou lopen met haar haar in een knot.
Van een ander weet ik dat ze het liefst haar 2 dollar 50 tanktop draagt die ze ooit in Bali aanschafte jaren geleden.
Een ieder heeft zijn eigen weg te vinden in een wereld waar HET PLAATJE leidend lijkt te zijn.
En jij?
Hoe vind jij je weg hierin???